Plemiona Setha

Jestem po lekturze książki Tribes autorstwa Setha Godina, który od kilku lat zaskakuje nas tytułami otwierającymi kolejne „okna” w naszych umysłach (wspomnę choćby o Purpurowej Krowie). Plemiona być może nie są pozycją przełomową, ponieważ idee zaprezentowane w książce pojawiały się już od dłuższego czasu w tekstach SG, ale z pewnością działają jak dobry napój energetyzujący. Przesłanie książki jest jedno – każdy z nas ma szansę być liderem własnego plemienia, skupionego wokół osoby, tematu, idei, etc. Jak budować plemiona? Plemiona lepi wyższy cel (wspólne zainteresowania/pasje) a umacnia rozmowa i współpraca (narzędzia komunikacji).

Jestem przekonany, że Godinowi nie trudno było opracować tę książkę, ponieważ sam jest świetnym przykładem wodza plemienia „marketerów”, którzy pod jego przewodnictwem poznają/odkrywają nowe przestrzenie komunikacji.

  • Seth naucza: możemy śledzić myśli Setha na jego blogu lub słuchać historii, które opowiad,
  • Seth dzieli się tym co ma: możemy pobrać za darmo zestaw przykładów załączonych do książki,
  • Seth tworzy społeczność: przyłączyć się do grupy Setha na portalu społecznościowym Ning.com,
  • Seth angażuje do dyskusji: zaprasza do wymiany informacji i dzielenia się doświadczeniami.
Advertisements
Otagowane , ,

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: