Social Media Kokpit

Firma Squidoo (dziecko Setha Godina) wprowadziła na rynek rozwiązanie pozwalające na śledzenie dyskusji we wszystkich mediach społecznościowych z poziomu jednego ekranu. Social Media kokpit (że się o taką nazwę pokuszę) pozwala zgromadzić na jednej stronie wszystkie sieciowe dyskusje i co istotne w prosty sposób umożliwia monitoring dyskusji i włączenie się w rozmowę. Propozycja wydaje się spełnieniem marzeń wszystkich brand managerów, którzy w jednym miejscu mogą śledzić, co mówi się o ich marce. Wydatek również nie jest „gruby”, bo przyjemność zabawy w wielkiego brata mediów społecznych to jedyne 400 USD na miesiąc. Cały problem polega jedynie na tym, że stworzenie takiego rozwiązania to nic nowego i w sieci jest dostępnych szereg programów śledzących social media. Wystarczy rzucić okiem na TEN link . Za dziełem Squidoo stoi jednak marka Setha i jego plemię.

PS: Nie od dziś wiadomo, że innowacje tworzy się nie z genialnych wynalazków, ale umiejętnego zestawienia wielu różnych technologii, pomysłów, rozwiązań. W końcu skuter śnieżny to nic innego jak, narty + kosiarka do trawy + siedzenie z motocykla.

Reklamy
Otagowane , ,

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: