Be to Be or Be to See? Oto jest pytanie

Na Business.com pojawił sie najnowszy raport „2009 B2B Social Media Benchmarking Study”. Niestety dotyczy rynku amerykańskiego, ale na podstawie wyników możemy określić główne trendy w obszarze wykorzystania „narzędzi społecznych” w firmach z rynku korporacyjnego (B2B) i konsumenckiego (B2C). Co ciekawe, to firmy kierujące swoją ofertę do rynku przedsiębiorstw są aktywniejsze w obszarze adaptacji social media. Poniżej kilka statystyk:

  • 81% ankietowanych firm przyznaje się do prowadzenia kont firmowych na portalach społecznościowych.
  • 75% firm prowadzi mikroblogi
  • 74% firm prowadzi blogi
  • 61% firm monitoruje poczynania konkurencji za pośrednictwem portali web 2.0
  • 49% firm prowadzi społeczność internetową dla klientów
  • 36% firm prowadzi rekrutację za pośrednictwem mediów społecznych

Szczegółowe zestawienie konkretnych aktywności i porównanie do rynku konsumenckiego znajdziecie tutaj.

Advertisements
Otagowane

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: