Extreme Experience

Fakt, że środowisko graczy powinno zostać zbadane przez socjologów jest faktem niezaprzeczalnem. Ale to co wyczynia ten człowiek klasyfikuje się do badań psychiatrów! Maniak gier komputerowych udowadnia, że bawić można się wszędzie. A zabawa jest tym lepsza, że łączy się również ze sportem eksptremalnym. Trudno stwierdzić, czy mamy doczynienia z kolejnym superbohaterem, czy kimś klasyfikującym się do szpitala? Spot w wirusowym tempie rozprzestrzenia się w sieci. Wyjątkowość zdarzenia wciąga i intryguje. Film jest świetnym przykładem dowodzący, że doświadczenia użytkowników (zwłaszcza ekstremalne) to „mięso” komunikacji wirusowej. Wizję rozszerza Epson 😉

Reklamy
Otagowane ,

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: