Rozkład McDonald’s w Prima Aprilis

Nie było chyba osoby, której umknął news na temat eksperymentu Joann Brusco z zestawem Happy Meal. Po roku spędzonym w szafie potrawa nawet nie skłaniała się „do rozkładu”. Historia rozeszła się z prędkością światła i zyskała już status „legendy miejskiej”. Jest sensacyjna, dotyczy nas wszystkich (kto nie jadł McDonald’sa ręka w górę), opiera się na konkretach i potwierdza nasze dotychczasowe lęki. Co ciekawe, 1 kwietnia magazyn internetowy Grist piszący o ekologii, spróbował wkręcić czytelników donosząc, że McDonalds rezygnuje z przetwarzania produktów, ponieważ żaden składnik nie ulega procesowi rozkładu nawet w ciągu 500 lat. Większość internautów się złapała i rozpętała się dyskusja o zdrowym żywieniu.

Fast Company opisuje strategię McDonald’s w reakcji na eksperyment „Happy Meal” i kawał „primaaprilisowy”.

PS: Życzę wszystkim spokojnego obżarstwa w Święta Wielkanocne. To nie są jaja.

Reklamy
Otagowane , , , , ,

One thought on “Rozkład McDonald’s w Prima Aprilis

  1. olafkrynicki pisze:

    Mc Donald’s. Zawsze świeżo. Tak mógłby brzmieć nowy claim tej firmy, zwłaszcza, że najliczniejszym konsumentem Happy Mealów są dzieci. Happy Meal popity Coca-Colą może wyjść tylko i wyłącznie na zdrowie. Bez jaj!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: