60 sec. economy

Czy 60 sekund to wystarczający czas na przekonanie inwestora do lokowania pieniędzy w Twój projekt? Oczywiście, że nie. Musisz poradzić sobie w 30 sekund, bo tyle średnio trwa podróż windą z parteru na szczyt wieżowca, gdzie ma swój gabinet szef funduszu Venture Capital.

Test windy to nic innego jak sposób sprawdzenia, czy jesteś w stanie w ciągu kilkunastu sekund zwrócić uwagę rozmówcy, swoim projektem, produktem, usługą, rozwiązaniem, czy ideą. W sytuacji, kiedy mamy coraz mniej czasu, przez naszą głowę przepływają setki komunikatów, potrzeba spójnej, przejrzystej i wyrazistej informacji jest warunkiem skutecznej perswazji.

Czego potrzebujesz:

  • Haczyka/kleju, którym zwrócisz uwagę i zainteresujesz.
  • Spójnego komunikatu, którym zbudujesz wiarygodność do siebie i proponowanego rozwiązania.
  • Entuzjazmu, którym zarazisz i nie pozostawisz obojętnym

60 sec. w wykonaniu Foursquare:

Hi! I want to learn more about foursquare! from foursquare on Vimeo.

Zacznij test. Przygotuj 60 sec. wypowiedź/pokaz/inscenizację, która pokażę co faktycznie robisz i jaką to daje wartość Twoim odbiorcom.

Reklamy
Otagowane ,

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: